حضرت آیت الله محمدباقر محمدی لائینی
وقتی خبرگان شخصی را به عنوان فقیه جامع الشرایط به رهبری انتخاب میکنند یعنی ایشان صلاحیت مرجعیت را هم دارد، ولایت امر و ولی امر از مرجعیت مهمتر و بالاتر است. بر این اساس صلاحیت حضرت آیت الله امام سیدمجتبی خامنه ای حفظه الله تعالی برای مرجعیت مورد تایید است و هر چه زودتر باید رساله عملیه ایشان منتشر و مریدان و علاقه مندان به ایشان به فیض تقلید ایشان برسند. خداوند رحمت کند مرحوم والد ما را که وقتی بعد از امام خمینی رحمه الله علیه و تشکیل مجلس خبرگان رهبری، رهبری حضرت رهبرشهید را تایید و تصویب کردند… سفر به قم مشرف شدند. و میفرمودند باید زمینه مرجعیت حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای را فراهم کنیم زیرا
رهبری بدون مرجعیت خیلی جا نمی افتد، با این توضیح باید خبرگان این زمان هم زودتر از این به فکر مرجعیت آیت الله سیدمجتبی می افتادند. از همین الآن مرجعیت ایشان را تبریک عرض نموده و… در ظل رهبری و مرجعیت ایشان به رشد و بالندگی روز افزون نائل..؟.




