احکام سیاسیپوستر

حکم شرعی مقاومت در برابر آمریکا، اسرائیل و … و دفاع و پشتیبانی از جمهوری اسلامی ایران

حکم شرعی مقاومت در برابر آمریکا، اسرائیل و … و دفاع و پشتیبانی از جمهوری اسلامی ایران

” به مناسبت ۱۷ ماه شوال ، روز غزوه خندق (احزاب) “

 

وَ لَمَّا رَأَى الْمُؤْمِنُونَ الْأَحْزَابَ قَالُوا هَٰذَا مَا وَعَدَنَا اللَّهُ وَ رَسُولُهُ وَ صَدَقَ اللَّهُ وَ رَسُولُهُ  وَ مَا زَادَهُمْ إِلَّا إِيمَانًا وَتَسْلِيمًا

هنگامی که مؤمنان [در نبرد خندق] گروه های دشمن را دیدند، گفتند: این است آنچه خدا و پیامبرش به ما وعده داده اند و خدا و پیامبرش راست گفته اند، و جز بر ایمان و تسلیم آنان نیفزود.

سوره ی احزاب، آیه 22

 

آیا می دانید؟!

در غزوه ی خندق (احزاب)، حزب ها و قبایل زیادی از جمله مشرکان قریش، یهودیان بنی نضیر و … در برابر اسلام قرار گرفتند؛ امّا با نصرت خداوند، مسلمانان در مقابل آن ها پیروز شدند.

بعد از انقلاب اسلامی و شکوهمند ایران، مستکبران جهان، از جمله آمریکا، شوروی، اسرائیل، انگلیس و… تمام تلاششان را برای نابودی این انقلاب مقدس به کار بردند؛ اما با یاری و نصرت الهی شکست خوردند و طبق وعده ی الهی تا زمانی که مسلمانان، دین خدا را یاری کنند، خداوند آن ها را یاری خواهد کرد.

از آنجا که مقاومت در برابر مشرکین، کفار و یهود اختصاص به زمانی خاص ندارد، در حال حاضر نیز مقاومت در برابر آمریکا، انگلیس، اسرائیل و… واجب؛ و دفاع و پشتیبانی از جمهوری اسلامی ایران به هر نحو ممکن و مشروع واجب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا